Monday, May 16, 2011

Чиста София, Едва ли

Сутринта докато пътувах в 94, бях истински приятно изненадан. Даже за момент си помислих, че съм се унесъл и просто сънувам. Не бях виждал подобно нещо от 2008 насам, когато всеки ден гледах как собственичката на мотела, в който работех грижливо събира шитовете на кучето си докато го разхожда. Разбира се, тогава бях в щатите и подобно нещо едва, едва ми правеше впечатление, но когато днес в София! България, станах свидетел на подобно събитие, или е по-добре да кажа явление, направо се изумих и то приятно - доколкото естествено е възможно да бъдеш приятно изумен от картина, която включва кучешки шит...
Тогава си казах: Наближавт местни избори...подобно нещо би било нелош мотив за кампания на някой кандидат kмет на София -  "Чиста София "...
Оказа се, че не е като никой да не го е пробвал. Питайте Георги Кадиев.
Вероятно просто не ни пука толкова дали ни е чисто, или поне не на достатъчно много от нас, че да изберем подобна опция. Естествено съществува и варианта, в които просто не вярваме на този човек, че ще успее да се справи с проблема.
Просто малко поводи за размисъл...

No comments:

Post a Comment